27.02.2012

Yhmm... " pojazd " ♥

Nie zastanawiajac sie ruszylam za Ola.
Fanki The Wanted i sam zespol zaniemowili.
Fanki 1D natomiast darly sie jeszcze glosniej.
Wiedzialam, ze Ola bedzie za ostra... powie cos co potem moze obrocic sie przeciwko niej...
Pod wplywem chwili wyrwalam jej mikrofon i przystawilam do ust.
- Co ty robisz?!?! - myslalam.
Nie bylo jednak nad czym sie zastanawiac... trzeba bylo cos zrobic.
Ola cala chodzila... ja tez, ale nie w takim stopniu.
Max uspokajal Ole...
- Dobrze, ze wzielam jej ten mikrofon... ale po co?! Przeciez ja nie wydusze z siebie slowa! Ona przynajmniej by im dojechala! Ale nie mozemy ich zjechac...- patrzalam przerazona a zarazem zla na grupke dziewczyn. - Dziewczyno wydus cos z siebie!!!
- Jestes brzydka! - uslyszalam od jednej dzieczyny z grupki.
W tedy wszystko co we mnie sie kotlowalo wylecialo na powierzchnie.
- Dziekuje! - powiedzialam ironicznie sie usmiechajac.
- Ale im dojechalas!! - pomyslalam... chcialam zapasc sie pod ziemie... Boze... - Mialo nie byc ostro... mialo byc z klasa... ale " dziekuje " ? Masakra! - myslac to pokrecilam glowa.

Z tlumu bylo slychac obelgi na mnie, dzieczyny od chlopcow, zespol i fanow.
- Tak bardzo nie lubicie TW? - zapytalam pewnie.
- TW to szmaty! - krzyknela jedna.
- A wiecie ze wlasnie w taki sposob im pomagacie? - hejterki sie zdziwily i nie wydusily z siebie slowa. - Robiac takie akcje rozglasniace zespol w mediach, internecie...
- The Wanted tego nie potrzebuja! Sa najlepsi! - uslyszlam glos jakiejs fanki zespolu.
- Wiem ze nie potrzebuja... ale troche im to pomaga. - znowu usmiechnelam sie ironicznie do grupki fanow. - Nawet pomagacie im finansowo... Jak widze zakupilyscie sobie bilety VIPy... czyli 270 Funtow... razy... ile was tam jest? 10? No to prosze... 2700 Funtow... niby nic, a jednak cos!
Ola klepala sie po glowie.
Tak wiem... liczyla na pojazd, ale ja nie zawsze jestem w tym mocna... a poza tym jest tutaj milion fanek The Wanted ktore rownie dobrze moga lubiec One Direction...
Widzialam niezadowolenie Oli... no ale co ja moge zrobic?! Musiala tak lekko trzymac ten mikrofon?
Nagle zauwazylam, ze hejterki wyprowadzaja ochroniarze...
Ola podeszla do mnie wkurzona...
- Badz mila?! - powiedzialam uroczo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz