10.01.2012

Jak wygladam? ♥

W drodze do The Ellen Show bylysmy strasznie zdenerwowane... ale pozytywnie.
Bilety udalo sie nam kupic w ostatniej chwili.
Na szczescie kupilysmy takie z wejsciowka za kulisy.
- Ohhh! Ale bedzie jazda! - powiedziala Ola.
- Ja sie chyba wycofuje... - zasmiala sie Nareesha.
- A ja... ja juz nie wiem co robic! - odezwala sie zdenerwowana Pati.
- A ja... bede cykala sobie fotki i zbierala autografy! A co mi tam! - udawalam wyluzowana.
Jadac do programu szybko poprawialysmy fryzury i nasze make-up'y.
- Dziewczyny... to nie wypali! - powiedzialam zrezygnowana.
- Ciebie chyba pogielo! Nie wypali?! Dziewczyno! Za 5 minut bedziemy w programie a ty teraz mowisz ze to nie wypali? - powiedziala Ola.
- Troche za pozno? - popatrzalam pytajaco.
- Nie! W ogole! - krzyknela Pati.
- Dobra... jak wygladam? - zapytala sie mnie Ola.
- Jak jakis Alien! - zaczelam sie smiac. - Nie no, zartuje. Ladnie!
- A ja? - zapytala Nareesha gdy wysiadala z taksowki.
- Elegancko! - odpowiedziala jej Patrycja.
Mnie szczegolnie nie obchodzilo to jak wygladam. Bylam za bardzo zmeczona.
Dziewczyny byly bosko ubrane!
Nareesh ubrala czarne, zamszowe buty na koturnie i do tego prosta, krotka sukienke w czarno-biale pasy.
Pati miala na sobie czarne conversy, jasne jeansy i do tego slodziutka, niebieska bluze z pieskiem.
Ola wybrala dluga, zwiewna tunike ( ktora mozna by bylo uznac za sukienke ) pod ktora miala zwykla biala bokserke, a zamiast dlugich spodni wybrala krotkie szorty.
Ja mialam biala, dluga bokserke, ciemne jeansy, bialo-czerwone adidasy i czerwono-biala bejsbolowke.
- No to co dziewczeta? Wchodzimy! - powiedzialam otwierajac drzwi do studia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz